Seagate Barracuda IV

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 13:05:18 MET DST

Witam!

Zostało jeszcze trochę pieniędzy po zakupach więc postanowiłem kupić nieco
większy dysk, bo ostatnio miejsca coraz szybiciej ubywa :-/
Aktualnie mam Barracudę II 20GB i jestem z niej bardzo zadowolony, jedynie
stukanie głowic przy odczycie trochę przeszkadza - szczególnie w nocy.
A z tego co czytałem, to Barracuda IV pracuje poniżej granicy słyszalności.
Tylko czy ta praca to tylko samo kręcenie talerzami, czy odnosi się to także
do braku stuaknia głowic przy odczycie/zapisie? Najchętniej poczytałbym opinie
_użytkowników_ a nie 'czytaczy' bo czytać to i ja potrafię ;)
Kwestię UDMA100 pomijam, bo mój Abit KT7 i tak tego nie obsługuje więc mi
wszystko jedno.

--
pozdrawiam,
Andrzej