Re: Kopiowanie calego dysku na inny

Autor: Alarmus (alarmus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 12:28:35 MET DST

> w milenium tez pojdzie???
> kopiuje absolutnie wszystkie dane? ale pewnie bez mbr a przy dwoch
systemach
> to problem.

Uzyj Ghsta tego dosowego i napewno poprawnie Ci sklonuje dysk i niewzne ile
masz tam systemow.
Ghostem mozesz sobie rowniez utworzyc obraz dysku do pilku do ewentualnego
szybkiego odtworzenia systemu.
Ja mam taki obraz zagrany na plte zgrany zaraz po instalacji windowsa i
wszystkich sterownikow oraz wszelakich ustawieniach np poczy, Gadu-Gadu.
Jak mam totalny krach systemu to juz nie instaluje wszystkiego od zera po
prostu odtwarzam obraz twardego i za 15 minut mam gotowy system.
Pozdro Alarmus.

PS. w razie czego moge w/w programik wyslac