LG 795 Flatron i tryb serwisowy

Autor: _at_r2r
Data: Sat 29 Sep 2001 - 12:00:25 MET DST

Czy ustawienia w tym trybie są dla każdego monitora tego typu jednakowe czy
różne (zaleznie od właściwości danego egzemplaza)??

Czy te ustawienia da sie jakoś na trwałe zapisać w pamięci monitora (bo
zmiany z tego co widzę są aktywne tylko do wyłączenia monitora, potem wraca
wszystko jakby do ustawień standardowych).

I jeszcze jedno - mógłby ktoś napisac swoje ustawienia (fabryczne)? bo
obawiam sie, że coś mogłem jednak niechcacy pomieszać (MCLR nie ruszałem na
szczeście).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net