Re: Instalacja SB Live 5.1

Autor: Grzegorz Duda (dudik_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 22:10:15 MET DST

On 28 Sep 2001 11:41:34 GMT, mooscimol_at_go2.NO_SPAM.pl (Szymon Osiecki)
wrote:

>Usuń te urządzenia z menadżera, przy następnym uruchomieniu system
>powinien znaleźć nowe urządzenia i je zainstalować z driverów, które są
>już na dysku.
>
>BTW, zmień sobie kodowanie. Standardem jest ISO8859-2, a nie Windows-
>1250

Już sobie poradziłem. Coś było skopane w Windows. Po usunięciu w
menadżerze urządzeń i przeinstalowaniu Win problem zniknął.

A propos BTW. zawsze w Agencie miałem kodowanie ISO 8859-2 a teraz
widzę , że przestawiło się na 1250 i nie ma możliwości zmiany. Muszę z
tym powalczyć. Dzięki za uwagę.

Pozdrowienia
Duda Grzegorz