monitory

Autor: sobom (sobom_at_inetia.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 21:18:00 MET DST

Witam
Ostatnio pytalem was o monitory. dzis tez, ale juz bardziej konkretnie. Na
razie wiem napewno, ze bedzie to albo flatron, albo trinitron.
Mozecie napisac, ktory Waszym zdaniem kinskop jest lepszy.
I jesli mozecie to prosilbym rowniez o podanie konkretnych modeli (a w
zasadzie firm) produkujacych monitory na flatronie i trinitronie, oczywiscie
te ktore uwazacie za godne polecenia. Chodzi mi przede wszystkim o 17''.

--
Sobom