Re: Buahaha ...

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 19:32:03 MET DST

Agent "PawelG" <pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl> donosi:
> Użytkownik "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> Ale po cichu liczyles ze go wygrasz skoro chcialo Ci sie przekopywac przez
> tak wielka sterte nazwisk - no nie wspomne o samym udziale w konkursie...

Wiesz - mam takie zboczenie, że wysyłam rozwiązania na wszystko,
co mi wpadnie w oczy (w gazetach komputetowych i nie tylko ...).
W Chipie już ze dwa razy coś wygrałem, w sumie też ze 3 pary łyżworolek,
spodnie do noszenia kupy (takie z krokiem na wysokości kolan) itd.
Ale czy ja się chwale ? ;->>>

Tak poważnie - oczywiście, że liczyłem na wygraną (no bo po co bym wysyłał ?).

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl