Re: ATHLON a PODKRECANIE ?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 18:24:58 MET DST

Użytkownik Piotrek <piotrek_at_duo.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3b9243cc$1_at_news.vogel.pl...
[...]
> Ooo? A jak je rozpoznac przy kupowaniu? Jakis nr. seryjny??

Tak jak napisałem, sprawdzasz tylko napis na procku
Niedawno był obszerny test podkręcania tych athlonów
i najgorsze egzemplarze poszły troche powyżej 1400
a najlepsze powyżej 1600.
W rzeczywistości różnie to bywa, zazwyczaj coś koło
1500.

> O co chodzi z tym utlenianiem? Czy cooler mi sie nie 'rozpusci" po 2 latach

Nie :), będzie tylko brzydko wyglądał-straszny bajer wciskają
z tym złotem-coś ala Orby, "co ładnie wygląda musi ładnie chłodzić" ;)

PeJot