Re: 3d mark 2001

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 18:09:08 MET DST

Adam Czajka wrote:

> Stary, ale mi ciebie żal. Tyle się musiałeś nakręcić procesorem i kartą,
> aby usyskać raptem 400 punktów więcej niż ja bez kręcenia na moim D750,
> Prolink GF2 32MB, 128MB (cas2), Soltek 75KAV, Win98se, Det.21.81.

mi ciebie tez, zreszta 400 punktow to spora roznica

> Yntel (reszta raczej bez znaczenia) = kiepski wynik w 3Dmarku.

akurat tu sie musze z toba zgodzic, procesor ma prawdopodobnie
marginalne znaczenie w 3Dmarku (przynajmniej od jakiegos poziomu) w tym
samym kompie poprzednio mialem ati rage 128 pro i wynik ponizej 1000

> A LEADTEK to niby firmowa karta?! Od kiedy?

a co uwazasz za firmowa karte ??? oki ELSA odbija poziomem znaczaco, ale
rowniez cena, jezeli chodzi o jakosc wykonania i jakosc obrazu 2D (bo
chyba tylko tym sie moga roznic karty na chipach nvidii skoro wszystkie
i tak sa montowane na referencyjnej plytce to jest to tylko kwestia
elementow i jakosci montazu) to np nie widze roznicy miedzy kartami asus
a leadtek, a prolink sorry moj kumpel ma jakiegos mx tej firmy i obraz
jest tragiczny w 1024 ta karta sie do niczego nie nadaje chyba ze ktos
ma zajechana 15 daewoo albo jakiejs innej tego lotu firmy i jest mu to
bez roznicy