500 zl za zalozenie konta!

Autor: unregistered (unregistered_at_go2.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 15:08:42 MET DST

Warto polecać znajomym wypróbowane rzeczy. Teraz nadarza się kolejna okazja.
Ty już jesteś naszym klientem, przekonaj do tego również swoich znajomych.

Co w zamian?
Wdzięczność znajomego i łatwa do zdobycia premia 50 PLN dla każdego z Was.
Sam sobie zrób prezent (np. na SAMOCHOD) - jeżeli polecisz konto swoim
znajomym, łatwo możesz zarobić nawet 500 PLN!

Poniżej link dla Twojego znajomego, jeśli otworzy przez niego swoje pierwsze
konto Inteligo, może otrzymać premię.

Prześlij mu taką informację:
PROWADZENIE KONTA 0 ZL
Wejdź przez jeden z linków podanych poniżej:

Konto indywidualne:
http://www.inteligo.pl/przyjaciele/ki.php?p=MGMD4188D98

Konto firmowe:
http://www.inteligo.pl/przyjaciele/bi.php?p=MGMD4188D98

i otwórz konto Inteligo, przelej dowolna kwote - ja jestem z niego
zadowolony, a teraz dodatkowo i Ty i ja możemy zarobić po 50 PLN.

Szczegóły promocji:
http://www.inteligo.pl/przyjaciele/

Konto Inteligo... warte polecenia!