Re: AMD i Div-x

Autor: Anubis (amulet_at_interia.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 13:29:23 MET DST

Użytkownik "jester_wawa" <jester_wawa_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Na jakim minimalnym procesorze AMD mozna ogladac bez problemu filmy z
Div-x?

> Posiadam K6-2 300Mhz ale na nim to skacze co kilka klatek.
>
> jester_wawa
Napisz ile masz ramu i jaka masz karte graficzna bo od niej tez bardzo duzo
zalezy, ja mam Celerona 433 i przez karte graficzna filmy mi rwa. Na
komputerze Pentium 2 266 chodzily plynnie ale tam bylo 128 M Ram i karta
Intel 760. Jesli masz karta dzwiekowa na ISA to ja zmien, zmniejsz tez ilosc
kolorow na 16 bit, odtwazaj z dysku. Powinno dzialac, mozesz tez podkrecic
zegar do 350.