Jaka karta dźwiękowa?

Autor: qaczorQwak (rydberg_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 13:32:31 MET DST

Czołem

Chciałbyn zastąpić dźwięk na płycie kartą dźwiękową.
Cena GRA rolę. Raczej do 100 zł. W Krakowie znalazłem tylko Creativy 128,
Zoltrix Nightingale i Geniusa SoundMaker Live. Co wybrać? Mam Solteka KAV75
i W2K. Dźwięk potrzebny mi głównie do grania (w Office jakoś mi go nie
brakuje). Zamierzam wykorzystywać dwa głośniki (ewentualnie podłączyć kartę
do wieży - byłoby cztery) lub słuchawki.
Zależy mi raczej na bezkonfliktowości (z systemem i grami) i uniwersalności
dopiero w dalszej kolejności na "czystym" brzmieniu.

Dzięki za rady
Pozdrawiam