Re: Teac 516EB czy W58E ?

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 17:51:41 MET DST

stryjek wrote:

> Witam
>
> Chce kupic nagrywarke - jadna z powyzszych. Roznica w cenie jest do
> zaakceptowania, ale czy warto?
> Czy ktos nagrywa cd-rw wiecej niz 8x? Czy ktos nagrywa 16x? Ja glownie
> nagrywam audio i chyba nie ma sensu nagrywac wiecej niz 8x. Zaleta 516 jest
> to ze ma Burn Proof i pracuje w UDMA.
>
> Prosze o opinie :)
nie wiem, jak W58E, ale 516EB jest rewelacja :) Ładnie pali, szybka, IMO
dobrze współpracuje z Nero (a Nero które można do niej dokupić jest
tanie). Mam ją dość krótko, ale po doświadczeniach z Ricoh'em w pracy
jestem wręcz szczęśliwy :) Wypaliłem dopiero kilkanaście płyt (czyli
niewiele), w tym CD-RW, audio, zwykłe CD-R - zero problemów.

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***