Re: Problem z DVD i nagrywark?

Autor: Wagus (Wagus.-.doggie77_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 12:26:51 MET DST

Użytkownik "Irek Mosz" <i.mosz_at_dttransporte.com> napisał w wiadomości

> Znajdz: Message-ID: <9mbm3f$f41$1_at_sunflower.man.poznan.pl> i tam
> poczytaj.

Tak wygląda ta wiadomość:

* * *

> CD ROM SCSI Traxdata 1420 (Nagrywarka CDR). Działała, działała i nagle
> przestała :-( Trochę instalowałem i usuwałem aplikacje, ale niestety nie
> zauważyłem bezpośredniego związku odmowy współpracy CD-ka, z tym co
robiłem.

Witam.
A czy przypadkiem wśród tych instalacji nie było czasem instalowania (lub
uaktualniania) MS Media Player'a 7.0 ze wszystkimi możliwymi dodatkami, a
zwłaszcza z "Dodatkiem do nagrywania firmy Adaptec"? U mnie takie same
objawy z nagrywarką były po takiej instalacji. Pozostaje odinstalowania WMP
wraz z tym dodatkiem i ponowna instalacja softu do nagrywania oraz WMP bez
wyszczególnionego wyżej dodatku.

Pozdrawiam
Jacek

* * *

Jak sprawdzić, czy ten "Dodatek" jest zainstalowany? Nie chcę niepotrzebnie
przeinstalowywać programu...

--
Zdrówka, Waguś (or compatible), doggie77[at]poczta.onet.pl
"You miss too much these days, if you stop to think." <Bono/U2>