Re: problemy z partycjami

Autor: Mirek (chmirek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 11:08:00 MET DST

Witam !
Należy posiadac dyskietkę startową na której jest sytem operacyjny i
polecenie - plik format . Po załadowaniu sytemu z dyskietki nalezy podać
polecenie a:\format c: moze byc z opcją /s (przeniesienie systemu na dysk) i
po zakończeniu formatowania uruchom komp bez dyskietki teraz c: jest
"widoczne" i gotowe do instalacji systemu.
Jeżeli nie ładuje z dyskietki w Biosie należy zminić opcję Botowania na A,C
Dyskietkę startową mozna wykonać poprzez jej sformatowanie z przeniesieniem
systemu lub wykonać ją poprzez instalatora dodaj/usun programy ...
Mirek