Re: Modem

Autor: krevis (van_at_promail.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 10:30:26 MET DST

Użytkownik Grumens <grumens_at_uwm.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p178h$neu$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Witajcie.
> Mam taki problem, otóż u znajomego zainstalowalem modem i po połączeniu z
> internetem po paru minutach komputer sie wiesza, nie ma żadnych
komunikatów
> tylko po prostu wszystko staje. Nie działa nawet ctrl+alt+del..
> Dodam, że bez połaczenia wszystko dziala ok.
> Bardzo prosze o pomoc.
> Pozdrawiam
> Grumens

Cześć

Niektore modemy wewn. na kosciach Lucent gryzą się z kartami graficznymi na
chipsecie s3virge, i daje to dokladnie takie objawy jak opisales. W
przypadku ktory poznalem osobisice byl to Asmax v90 albo surfer i jakias
karta ATI 2mb.

Pozdrawiam
Krevis