AHA2940U2W nie zawsze startuje

Autor: Jerzy Wolinski (jurekw_at_kompas.net.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 10:17:24 MET DST

Witam

Kontroler Adaptec AHA2940U2W nie zawsze startuje po właczeniu komputera
(nie pojawia się zgłoszenie przy starcie BIOS-u). Po wejściu w Win
stwierdza,
że wykrył nowe urządzenie i chce instalować sterowniki pomimo, że te od
adapteca są oczywiście zainstalowane. Trzeba przeładować komputer i jest
dobrze. Początkowo zdarzało się to raz na miesiąc, obecnie raz na 2-3
włączenia. Zmiana w setupie czasu oczekiwania na ładowanie (jest coś takiego
przeznaczone dla wolnych dysków) nic nie daje.
Czy ktoś się z tym spotkał? Czy winny jest Adaptec czy może np. zasilacz?

Wczoraj spotkałem się z czymś podobnym w innym komputerze (serwer Netware)
ale nie zdązyłem tego przetestować. Po starcie komputera automatycznie
ładuje
się Novell, ale po 2 minutach następuje abend na driverze adapteca i restart
po
którym wszystko działa (oprócz tego, że musi zremirrorować dysk). Początkowo
też zdarzało się to rzadko. Obecnie dwa razy na tydzień.

Liczę na opinię