Re: Problemy ze sprzętem

Autor: paff (paff1_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 16:17:59 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Trudno oczekiwać wielozadaniowości po Windows 9x/ME.

No ale taka maszynka przynajmniej mogłaby trochę poudawać, bo mnie denerwuje
:)

> Włącz DMA dla wszystkich napędów (Panel Sterowania -> System -> Dyski
> -> DMA).

Oki, dzisiaj skoczę to zrobić...

> To może być wina ME -- ten system uwielbia korzystać z dysku zamiast
> pamięci. Może lepiej Win98 jednak?

I wszystko od nowa instalować ? (Corel, Word, gry...)
Może jakoś go zmuszę, żeby pracował z pamięcią ? (ma jej 256 MB !!!)

> Prawda -- ale nie aż w takim stopniu raczej... I to nie Athlon + Live!
> tylko chipsety nie-Intelowskie + Live!. Co ciekawe, inne karty dźwiękowe
> nie mają takich problemów...

Dziw bierze, no ale co zrobić.... Dowiedziałem się w dniu kupna komputera
:-/

Wyszło

> Jeszcze jedna wskazówka, że DMA jest wyłączone.

Oki, sprawdzę to - na razie dzięki za rady....

Paweł