Re: 3d mark 2001

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 09:42:48 MET DST

Maciej \"yaq\" wrote:

> niefirmowa grafa??? leadtek tez ostatnio marke stracil:PPP co do AMD to > nie
> wiem czy to odrazu "kiepski wynik w 3Dmarku" ktory z reszta tez jest
> "fahowym benczmarkiem"

nie wiem jak tam z marka leadteka ale ja z mojej grafy jestem batrdzo
zadowolony, szkoda tylko ze nie chce sie pokrecic na ultra :(((( a i
wlasnie ten wynik co napisalem to bylo gdy karta byla 200/400, na tym
wyzszym taktowaniu to mialem wynik cos pod 3200 ale nie pamietam
dokladnie ile

wg mnie 3Dmark jest calkiem miarodajny jezeli chodzi o mozliwosci kompa
w grach 3D, zreszta po to chyba ten benchmark jest

poz.