Problemy z instalacją LiveWare 3.0 :-<

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Fri 28 Sep 2001 - 08:52:35 MET DST

Witam !

Kilka dni temu kupiłem sobie SB Live 5.1 i mam problem.

Zciągnałem najnowsze steroniki pod Win98 oraz najnowszy soft no i LiveWare 3.0

oto jak intslaowałem soft do karty muzycznej:

1. Oryginalne sterowniki + oprogramowanie dla SB Live 5.1
2. Aktualizacja oprogramowania + steriwników (stery najnowsze z netu +
Playceneter 2.5)
3. instalacja Liveware 3.0

problem polega na tym że jak instaluje liveware 3.0 to mówi że znalazł na
komputerze straą wersję Liveware i żemoge zaktualizować. Mówi że chyba musi
odinstalwoac steroniki , niby zaczyna instalowac nowy Liveware ale po chwili
wyrzuca jakies dziwny błąd a następnie błedy o brak miejsca na HDD co jest
ewidentną bzdurą .

Po takiej "instalacji" giną mi programy i sterowniki.

Pomózcie jak mam zainstalowa ten Liveware ?

Moze jakieś inne sposoby znacie ?

Dzzięki.