Odp: Udostepmienie lacza internetowego w 98

Autor: Punk (punk___at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 06:13:26 MET DST

U=BFytkownik "Mariusz" <mariusz_at_tei.pl> napisa=B3 w wiadomo=B6ci =
> Mam pytanko jak to poprawnie skonfigurowac
> i w jakiej klejnosci w windowsie 98 dodawac
> pakiety ????,

> W koncu zrobilem statyczna siec + wingate 4.0.1,

zrob routing programem WinRoute, u mnie sprawuje sie to b.dobrze, =
instalujesz tylko na jednej maszynie, a nie na wszystkich jak WinGate,
a pozatym dzielenie dostepu do sieci pod 98 dzialalo umnie bez zarzutu =
(trzy komputery w mieszkaniu spiete koncentrykiem i jeden modem)

punk