Re: Czy wypalac wolniej czy szybciej CDR?

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 05:37:16 MET DST

On Thu, 27 Sep 2001 23:21:19 +0200, SunWoj <sunwick_at_wp.pl> wrote:

>Witajcie.
>Chodzi mi oszczednosc nie czasu a nagrywarki.
>Lepiej dla niej wypalac CD wolniej czy szybciej?
>A moze nie ma roznicy?
>
>Dzieki za odp.
>Wojtek.
Jezeli zamierzasz "wypalac" dane to praktycznie nie ma zadnej roznicy
o ile dysponujesz odpowiednia nagrywarka - cos z burn-proof lub
just link gdyz napedy cd-rom, dvd, cdr/rw poradza sobie z wszelkimi
niedociagnieciami w nagrywaniu.
Jezeli planujesz nagrywanie muzyki to niestety niektore starsze
odtwarzacze CD (zadko ale sa takie) maja problem z poprawnym
odczytywaniem dyskow nagranych z predkoscia wieksza niz 1x. Zwiazane
jest to z jakoscia wypalonej plyty (pity roznia sie wielkoscia i
odbiegaja od wielkosci standardowych)