pioneer DVD 103S - pytanie

Autor: LuteC (nolk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 11:13:13 MET DST

Użuwam od 2 lat urządzenie jak w temacie bez żadnych zarzutów.
Kilka dni temu przestał czytać płyty tzn. system widzi poprawnie napęd, lecz
po włożeniu płyty zachowuje sie tak jakby tam jej nie było.
Moje doświadczenie z elektroniką jest niewielkie jednak pokusilem sie na
wyjęcie urzadzenia i rozkręcenie obudowy. Wnętrze trochę zakurzone więc je
przedmuchałem. W takim stanie podłączyłem do przewodów i chcąc zobaczyć jak
działa mechanizm włożyłem płytę. Płyta została "połknięta" , lecz na tym się
skończyło. Palcem zakręciłem lekko płytą i powoli CD nabrał rozpędu i
wydawało by się, że wszystko jest OK. Po złożeniu napęd zachowywał się
poprawnie, jednak po nocnej przerwie ponownie przestał działac.
Czy jest to oznaka końca mojego Pioneera?, czy też wymaga on porządnej
konserwacji i na co szczególnie w tym zwrócić uwagę.
Za okazaną pomoc i wszelkie sugestie z góry dziękuję.

--
nolk_at_poczta.onet.pl  GG # 106077