Re: Czy wypalac wolniej czy szybciej CDR?

Autor: ALLUMINAS (alluminas_at_poczta.fm)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 23:30:15 MET DST

Uzytkownik "SunWoj" <sunwick_at_wp.pl> napisal w wiadomosci
> Witajcie.
> Chodzi mi oszczednosc nie czasu a nagrywarki.
> Lepiej dla niej wypalac CD wolniej czy szybciej?

Witam !!!
Najlepszy przedzial dla wypalania to 4x< do 8-10x - nie chodzi tu bynajmiej
o nagrywarke ale o same CD - dla nagrywarki nie ma to wiekszego znaczenia.
Przy wypalaniu ponizej 4x laser jest dluzszy czas na danym odcinku i moze
miec tendencje do wypalania sasiednich sciezek, natomiast przy wypalaniu
powyzej 8-10x laser czasem jest zbyt krotko, i nie wypala dokladnie.

    ALLUMINAS