Re: Zabójcze ceny pecetów... czy to jakaś mafia?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 20:30:13 MET DST

"BJK" <mumin_at_viper.pl> wrote in message news:3bb35b95$1_at_news.vogel.pl...
> kogo wy chcecie informowac o tej "firmie", przeciez nic u nich nie
> zamowiliscie.. nie oszukali was jeszcze, a juz cos o jakiejs policji
> piszecie, ja juz ze trzy razy probowalem u nich cos zamowic.. nniestety, lub
> na szczescie nie odzywaja sie na moje maile i msg w ICQ, oferta rzeczywiscie
> jeste nie wiarygodnie okzayjna ale na tym sie konczy.

No jeśli piszesz do nich z adresu *.pl i w ICQ masz Polska wpisane
to się nie dziwię, że się nie odzywają... Jesteś za blisko :-)))
Oni tą ofertę wysunęłi do Amerykanów - oni dolarki, nie złotówek chcą.

p.s.
Poważnie totalnie zaryzykowałbyś prawie 1000 USD w taki "biznes"??
Zauważ, że nie masz ŻADNYCH gwarancji i Western Union nie zwróci Ci
wysłanej kasy gdy okaże się, że Ci towaru nie przysłali albo przyślą
z kradzionymi numerami seryjnymi i policja Ciebie za kratki wsadzi
gdy będziesz próbował takiego laptopa SONY na giełdzie odsprzedać.