problem z Wingate 4,2,0

Autor: Pawel (braszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 18:47:47 MET DST

Mam w/w program do zarządzania siecią i mam pewien problem. Czasem jak
uruchamiam komputer wingate nie uruchamia samoczynnie serwera www proxy,
serwera socks i smtp (wszystkie jakie udostepniam klientom). Musze ponownie
startować na zakladce bindings oba
adresy ip poniewaz klient nie ma wtedy dostepu do internetu. Dlaczego
wingate nie zapamietuje zawsze ustawien? (nie zawsze po wlaczeniu serwera
proxy sa zatrzymane). Czasem też wogole nie ma adresu 127,0,0,1 tylko sam ip
serwera - wtedy musze ponownie uruchomic komputer.
Prosze o pomoc Pawel

Ps. Mam jeszcze jedno pytanie - zamierzam razem z kolega zalozyc siec w
dwoch blokach
oddalonych od siebie okolo 50m. W jaki sposob doradzilibyście mi poałączenie
napowietrzne pomiedzy dwoma blokami.Zamierzam zastosowac skretke UTP i nie
wiem czy "puscic" ja samą czy też w jakiś inny sposób zabezpieczoną (np. na
jakims stalowym drucie). Prosze ewentualnie o kontakt na priv osoby ktore
takie laczenia stosowaly oraz prosze o wszelkiego rodzaju porady ktore
pomoga mi uniknac bledow przy robieniu sieci blokowej