Re: dyski IBM DTLA, macierze i inne - plis help me

Autor: newbie (dynks_at_PolBox.com)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 17:41:15 MET DST

"-=<<Krzysztof>>=-" <kjagiell_at_tenbit.pl> wrote in message
> Witajcie!!!
>
> Hmmm...tzn. jak szybko padają, mam dwa DTLA 307030 i
> w dodatku made in Hungary, od roku i 2 miesięcy. Pracują
> normalnie tzn. nic dziwnego w ich pracy nie słychać.
> Czy padanie tych dysków jest poprzedzone jakimś dziwnym
> zachowaniem, dźwiękami, czy padają i już :(

Moje SCSI made in Hungary padaly ( 3 sztuki ) kazdy inaczej . Pierwszy po
prostu doprowadzil do blue screena mimo iz byl w macierzy. Drugi umarl w
ciszy i spokoju i tylko spowolnienie pracy serwera dawalo do myslenia . A
trzeci dzialal jakies 30 minut az sie zagrzal i sam sie wylaczal . Wszystko
to w jednym serwerze na przestrzeni 2 lat.