Re: Naprawa CDroma

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 16:33:20 MET DST

"DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> wrote in message news:9ov3ai$n5m$3_at_news.tpi.pl...
> Agent "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> donosi:
>
> Szkoda jeszcze, że kolega Pszemol nie pisze, co nie działa w CD

Ja nie piszę bo nie mam pojęcia co nie działa...
To kolega Grupki powinien napisać...

> (jest różnica między czyszczeniem soczewki a wymianą całego napędu,
> lub klejenia połamanej tacki).

Najwyraźniej nie chodzi o czyszczenie soczewki bo to każdy
może sobie zrobić sam w domu bez pomocy servisanta...
To samo ze sklejeniem tacki - superglue też można kupić w kiosku.
A każda większa naprawa będzie przy dzisiejszych cenach nieopłacalna.
Może będzie naprawa kosztować parę złotych mniej niż nowy CD...
Ale wtedy można się zastanowić czy warto się bawić czy może lepiej
kupić po prostu nowy, albo już np. nagrywarkę czy DVD i wykorzystać
na swoją korzyść to uszkodzenie dokonując upgrade komputera :-))