Re: Power calibration error

Autor: tomekkkz (tomekkkz_at_interia.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 15:09:47 MET DST

On Mon, 3 Sep 2001 16:16:07 +0200, "Pawel Kopec" <kopec_at_poczta.fm>
wrote:

>Witam
>
>Mam nagrywarke Philips CDD 3610. Niestety, urzadzenie to ostatnio odmawia
>posluszenstwa i nie chce nagrywac plyt CD-RW. Kiedys radzila sobie ze
>wszystkimi plytami CD-RW jakie mialem. Pozniej stala sie wybredna i na
>niektorych juz nie chciala nagrywac, a obecnie nie moge nagrac danych
>na zadnej plycie RW, mimo ze jeszcze miesiac wczesniej spokojnie ta sama
>plyte wypalala (zawsze mam taki sam blad jak w temacie). Czy to oznacza, ze
>nagrywarka sie juz powoli konczy? Czy da sie jeszcze cos z tym zrobic?
> [...]

tez mialem te nagrywarke i ten sam problem. o cdrw mozesz zapomniec,
ale sprobuj nagrywac na innych plytkch, tzn. nie wszystkie plyty
darady nagrac ale m.in. mozna nagrac TDK lub Platinum bynajmniej u
mnie tak dzialalo a plytki NO-NAME,,,sam wiesz.