Odp: Pasta silikonowa i zakladania radiatora na proca

Autor: bolo (bolczerw_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 11:37:31 MET DST

powinna byc jak najciensa, ale rowna, ja uzywam w tym celu karty kredytowej,
i nakladam zarowno na rdzen jak i na radiator, (ewentualnego peltiera
rowniez z obu stron)
> Jaka powinna byc warstwa pasty silikonowej na procku przed zalozeniem
> radiatora ? Czy nakladamy rownomiernie na calej powierzchni procesora czy

nie bo sie nie rozcisnie rowno i bedziesz mial gruba warstwe pasty (ktora
badz co badz gorzej przewodzi niz metal) na srodku i brzegi beda w powietrzu
> zrobic np tylko grubsza 'plame' po srodku, a reszta sie sama rozsmaruje
klips na ogol jest wygiety jak litera M z tym ze jedno ramie \/ jest
dluzsze, wiec krotsze ramie musi byc po stronie zaczepu dzwigni blokujacej
procesor, poza tym zaczep z tej strony ma tez wystep pod srubokret. co do
radiatora to przymierzyc go trzeba aby SRODEK radiatora byl na srodku
rdzenia, na ogol z reszta jedna strona podstawy jest wyfrezowana okolo 1 mm
i to ona powinna byc po stronie plastikowego grzbietu podstawki
> jak przylozymy radiator? Aha, i jeszcze jak zakladac radiator, zeby nie
pozdrowka
bolo