Re: 250W -vs- 300W

Autor: Anubis (amulet_at_interia.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 09:56:30 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <piotrek_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Nikt mi wczesniej nie powiedzial to zapytam jeszcze raz :)
>
> Czy obudowa CODEGEN z zasilaczem 250W (na ktorym jest napisane
> wiele elektrycznych sloganow a m.in "max output 130W) pociagnie sprzet
> taki: Athlon 1400_at_1700 (w przyszlosci), 2xHDD 7200rpm, CDRW, DVD,
> 2 male coolery (grafika i chipset) + 2 duze coolery (procesor i drugi w
obudowie).

> Nie spali sie zasilacz? :)
> PS: Piszac "pociagnie" mam na mysli idealnie stabilna prace bez zadnego
> wylaczania.

> [...]
Mysle ze przyszlosciowym posunieciem bedzie zakup obudowy z 300 W
zasilaczem. Koszto jest niewiele wiekszy a pamietam post z przed kilku
miesiecy gdzie koles pisal ze mial jakiegos Athlona i Geeforca lepszego oraz
troche urzadzen i mu sie komputer wieszal..., wymienil zasilacz na mocnieszy
i wszystko dzialalo juz stabilnie. Mysle ze markowe zasilacze 250 W maja
wydajnosc zblizona do 300 W ale tak jak pisalem wybierz 300.