Separator papieru w HP LJ 1100

Autor: Jakub Borkowski (jakub10_at_poland.com)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 09:43:12 MET DST

Witam !
Temat stary jak świat - przypadłość drukarek LJ 1100 - pobieranie po pewnym
czasie po kilka kartek. Ponieważ w pracy mamy drukarek z takimi objawami
kilka, a firma życzy sobie za wymianę 200 zł postanowiłem sam spróbować
wymiany w/w. Zakupiłem więc separator (ok. 20 zł) no i przymierzam się do
rozebrania (a po tem złożenia) LJ 1100. No i właśnie tu potrzebuje pomocy -
czy ktoś z Was ma może doświadczenia z wymianą separatora (kolejność
rozbierania drukarki, co wystarczy rozebrać w celu wymiany separatora, na co
należy zwrócić szczególną uwagę, może jakieś schematy) bo części w niej co
niemiara, wszystko plastikowe - nie chciałbym czegoś uszkodzić. Bardzo
proszę o wszelkie wskazówki i uwagi (może być na priv).
Pzdr. Kuba