Re: PIV?

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 15:47:35 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisal(a):

>Ale producenci płyt się bali :))

Ano. Via jak zwykle byla pierwsza :-)

>Jeszcze niedawno przedstawiciel VIA mówił, że licencji nie ma i nie
>będzie, a i tak promują chipset.

I chyba maja co, bo chipset z tego co wyczytalem, jest udany.

>RAMBUS?

Wlasciwie to nie wiem, na jakim etapie po ostatnich
problemach prawnych Rambus Inc. zatrzymala sie cala sprawa.
Ostre prace nad brookdale oraz silna promocja p4 mogloby oznaczac, ze
Intel "przy okazji" nieco uwolnil sie od umow z Rambus Inc.

Na to wlasnie wyglada.

Pozdrawiam
Andrzej