Re: SiSoft Sandra wiesza mi kompa :(

Autor: OlO (alpli_at_polbox.com)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 09:16:59 MET DST

> Uruchamiam modul 'Mainboard Information' i ciach, wyskakuje
> kursor z klepsydra i final, inne dzialaja jak trzeba
> wiecie cos o tym?

Przyczyną może być wykrywanie układu generatora częstotliwości PLL IC
(to ten który odbiera częstotliwość z kwarcu, podwyższa i podaje na
czipset, PCI itd.). U mnie na BH6 starsze wersje Sandry potrafiły się zawiesić.
Sposób: klikasz prawym na "Mainboard Information" potem "Module Options"
i odznaczasz "Auto Detect PLL IC"