Pilne!!Skaner

Autor: Sebastian W (sebseb_at_poczta.fm)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 09:10:15 MET DST

Cze.Wlasnie mysle nad kupnem nowego skaner.Posiadam juz skaner starszego
typu ale nie odpowiad mi jego tempo pracy. Nie potrzebuje skanera ktory
bedzie odzwieciedlal w pelni kolory. Potrzebuje szybkiego skaner do Xera
czarno bialych stronic.pomozcie wybrac.(strony beda skanowane w 300dpi w
trybie czarno bialym (bez odcieni))Zalezy mi przedewszytkim na szybkosci