Re: AGP 4X _

Autor: qaczorQwak (rydberg_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 15:49:35 MET DST

> Ewentualnie wyłącz SBA i FastWrites zupełnie i zobacz,

A jak się to robi. Mam akurat odwrotny (pseudo)problem. Mam Solteka
75KAV+PixelView MX. Na płycie głównej mogę włączyć Fast Writes i jest to
odnotowywane np. w SiSoft Sandra. Tenże program pokazuje mi w opcji
Motherboard: Support Side Banding - Yes. Czyli teoretycznie można. Ale jak?
Tak na marginesie, po ustawieniu Fast Writes na Enabled i AGP na x4 nie
staruje system (W2K), a po samym AGP x4 - wiesza się Diablo 2. Zostaję przy
x2.

W sumie moje pytanie brzmi: jak włączyć Side Banding?

Pozdrawiam