Re: Stan oczekiwania - problem

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 02:26:11 MET DST

> Zwrócił się do mnie kolega o pomoc, chodzi o to że jak włączy
> "start->zamknij->przełącz wstan oczekiwania" to komp po ruszeniu myszą nie
> załącza sie ponownie. W czym tkwi problem.
> Chodzi O Win98 SE, był reinstalowany ale to nie pomogło.
> Czy to wina WIN czy też problem sprzetowy?
>
> Oczekuje wszelkich sugesti za wszystkie wielkie dzięki
>
> Zoltar
Mialem ten sam problem tyle ze ze starym P100
Nie wiem co bylo powodem bo prubowalem zmieniac rozne rzeczy ale dopiero
reinstalka systemu po formacie pomogla
Potem slyszalem ze trzeba cos w bios ustawic ( chyba wylaczyc funkcje skrutu
klawiszowego ktory "przywraca do zycia" komputer.)
Norbert
grom_at_poczta.onet.pl

--
Zagraj z finalistkami