Re: Win2000 - jak wlaczyc DMA

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 00:29:47 MET DST

> We wlasciwosciach kontrolera dysków

Dzięki :-) A swoją drogą łatwo się było domyślić, ale mój mózg słabo
funkcjonuje po całym dniu pracy ;-) Teraz widzę, że DMA dla dysku jest
włączone, żałosne transfery są więc tym bardziej nieuzasadnione :-( Poza tym
nagrywarka, która na 100% obsługuje DMA, chodzi u mnie tylko na PIO (wisi na
drugim kanale jako slave z CD-ROM'em, ale WinME jakoś to nie przeszkadzało).
Po odinstalowaniu sterownika IDE z 4in1 system w ogóle nie włącza DMA i
transfery spadają do modnych 6 lat temu zawrotnych transferów rzędu 1,5MB/s.
Co tu jest u diabła grane? Chała jakaś... :-(((