Re: instalacja win2000prof

Autor: sobom (sobom_at_inetia.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 23:55:35 MET DST

> Mam obecnie zainstalowanego na kompie linuxa i windoze ( lilo ), chcialbym
> do tego dolozyc win2000 - czy jest to mozliwe bez reinstalacji wyzej
> wymienionych ?
Jest mozliwe, ale z pewnymi przerobkami. Win2000 ma swojego bootloadera,
ktory nie wykrywa Linuxa. Wiec po zainstalowaniu trzebaby przez loadlina
wejsc do systemu (Linuxa) i zmienic lilo.
Nie sprawdzalem tego, ale mysle ze to pojdzie. Ja instalowalem w takiej
kolejnosci: w98, w2000, Linux. Wtedy w lilo pokazuje sie wybor: linux - dos.
Wchodzac do dos'a pokazuje sie wybor miedzy w98 a w2000.

Pozdrawiam

--
Sobom