Problem z uruchomieniem kompa.

Autor: Tomek (tomaszek_at_eteria.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 23:59:56 MET DST

Witam.
Mam problem, który doprowadza mnie na białej goršczki.
Otóż od ok. 2 tygodni komputer działa, ale tylko jak wszystko wyjmę na
zewnštrz !!
No paranoja, wkładam wszystkie bebechy do œrodka ... i nic. Słychać tylko
jak się
uruchamia zasilacz, dysk coœ tam rzęzi. Monitor nic, wyœwietla tylko error
conecting.
Robiłem już wszystko, wymieniałem kable, dociskałem wszystko na płycie - też
nic.
Działa tylko z wyjętymi "wnętrznoœciami".

Co z tym fantem zrobić ?

Tomek