Pytanie do fachowców.

Autor: MT (officezib_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 21:51:45 MET DST

Mam od paru lat kompa PI-100, Ram-40,HDD-1,2, itd..........
Wreszcie nadszedł czas na coś nowego, szybszego.
Nie stać mnie na kupno w salonie Adaxa czy Optimusa, chcę go sam złożyć,
poprzedni z oporami wielkimi ale się udało.
Mieszkam niedaleko Wrocławia i często jeżdżę na wrocławską giełdę i
postanowiłem że uporam się z tym składaniem.
Problem w tym iż np. niewiem jaką kupić płytę do procesora załóżmy Durona
950 MHz, lub do Celerona 1000 MHz.
Nie wiem czym różni się płyta Abit AMD761 za 730PLN od dużo tańszej np. MSI
i8106178 za 270PLN.
Myślę iż szanowni grupowicze podpowiedzą mi tak w skrócie co się z czym je,
a może wskażą co z czym najlepiej połączyć (chodzi o procesor oraz płytę)
aby komputer w miarę był na czasie ale żeby można go było w przyszłości choć
trochę rozbudować.
Komputer jest mi potrzebny do grafiki (Corel9) oraz do gier dzieciakom.
Na jednej z grup zachwalają ATHLONA 1400MHz z płytą MSIKT266 pro, co wy na
to grupowicze? Ile taki procesor i płyta kosztują?

Tadeusz