Re: Baracuda IV i piszczenie

Autor: Adam Kluźniak (osoba_at_microsoft.com)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 21:33:32 MET DST

Użytkownik "ernest" <ernest_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Bez przesady, dzis instalowalem taki dysk (20GB) i nie mozna sie do
niczego
> przyczepic! Tak szybkiego dysku i przy tym nieslyszalnego to do tej pory
nie
> widzialem. Po zamknieciu obudowy glosniej chodzi zasilacz i wentylator na
> procu. Komputer uruchamia sie w kilka sekund!!!
>
> Bez przesady!!! Dysk bardzo polecam a tym piskiem... zaraz jakim piskiem?
> :-)))))))) W czym problem?:-))))))))))
Nie wiesz, ze wysokie czestotliwosci szkodza zdrowiu.
Poza tym to ja spedzam duzo czasu przy komputerze i umnie
wszystko ma byc ciche. Teraz (po wymianie dysku na Baracude)
slychac tylko delikatny szum wiatraczka zasilacza i ten pisk od
baracudy. Czasami slychac jeki cd-romu, ale z niego zadko korzystam.
Wetylatorek na procku jest bezglosny.
Wiec domyslacie sie, ze zalezy mi na wyciszeniu tego pisku.
Jest nieznosny.

BTW: Baracuda nie jest az tak bardzo szybki! Moj IBM DTLA 30GB byl szybszy.

Adam Kluźniak