Re: co sadzicie?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 23:13:14 MET DST

Niejaki(a) szpak <pawell1_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> No to jesli kupowalbys komputer w takiej konfiguracji jak podalem, to
> wzialbys dysk 5400? System Win Me z dyskiem Seagate B IV uruchamia sie w
> ciagu 8 sekund,

czy to oznacza jakosc tegoz dysku?

> godzine plikow mp3 kopiuje w ciagu sekundy,

z jednego dysku na drugi? ja na 2x 5400rpm seagate Uxx kopiowalem 4divxy
(2.2GB) ze srednia predkosci 12MB/s (byloby wiecej, ale cos mi sie w tle
odwolywalo do dysku). oczywiscie dyski na roznych tasmach, z dma i na
win2k.

> jest
> najcichszym dyskiem na swiecie (wcale go nie slychac),

w sumei tak :)

> poza tym jest malo
> awaryjny,

no na razie jest tak dlug ona rynku, ze mozna to ocenic :)

> ma doskonale systemy chroniace przed uszkodzeniami.

szczegolnei przegrzaiem? :P

> ma tez tylko
> jeden talez. To naprawde robi wrazenie.

mowa o modelach 20 i 40 gig, czy o calej serii? :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|