Re: Problem

Autor: AndrzejS. (andys_at_zetobi.com.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 19:38:03 MET DST

Użytkownik "rudykot" <szary_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z polskimi znakami w Wordzie 97. Przy wprowadzaniu tekstu
> zamiast ą, ę ż, ź, ł pokazują się prostokąciki. Tylko ó jest wyświetlane
> poprawnie. W innych programach Office 97 np. w Excelu wszystkie znaki są
> wyświetlane poprawnie.
>
> Proszę o pomoc.

Witam!

Pisze z pamieci wiec musisz brac na to poprawke :)
1.regedit
2.HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\8.0\Word
3. W tym momencie wybrac zainstalowana w systemie drukarke, zaznaczyc ja
prawym myszy i dodac CHYBA "nowa wartosc ciagu", nazwac ja Flags i przypisac
wartosc CHYBA 8192.
powinno byc OK.
4.Jezeli nie ma dostepnej drukarki to wejdz do worda i w opcji drukuj
wybierz jeszcze raz swoja drukarke. Potem jeszcze wejdz w wordzie
NARZEDZIA\OPCJE i wyjdz i wejdz do regedit i proboj od pkt.2.
POwodzenia ANdrzej