Re: jak nagrać z kasety magnet. na mp3

Autor: Muminek (igor_at_mach3.polbox.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 19:33:35 MET DST

Pomysł z góry poroniony
Po co mp3 o jakości zwykłej taśmy ( wynalazku lat 70)
no ale do rzeczy
oczywiście można jeżeli się upierasz
podłącz walkmana czy wieże kablem typu jack-jack, czy jack-chinch
w zależności co tam masz z tyłu wieży
a do komputera do karty dźwiękowej tam gdzie zwykle jest mikrofon.(kolor
czerwony)
a programik np CoolEdit Pro v1.2 -bardzo dobry !
mozna go ściągnąć poprzez np. KaZaA
www.kazaa.com
powinieneś sobie poradzić - ja kompletny lamer sobie poradziłem.

P.S
Mam nadzieję, że nie będziesz się potem dzielić tymi plikami np. w sieciach
P2P
ja bymajnmiej niechciałbym sciągnąć pliku MP3, zrobionego z taśmy.
Hej.