Zabójcze ceny pecetów... czy to jakaś mafia?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 17:02:26 MET DST

W maju tego roku informowałem o ludziach oferujących mi na ICQ nowe
komputery po zastanawiająco niskich cenach (patrz cytat poniżej)...

Dziś odezwali się na ICQ znowu - witrynka pełna ładnych zabaweczek
po równie niskich cenach... Czy ktoś zna tych ludzi z Ukrainy?
Czy ktoś już może rozpracował tą zagadkę i zna ich tajemnicę?

Jeśli tak, to proszę o info...

Pozdrawiam,
Pszemol