Re: UC232A jako zwyk³y COM po USB

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 16:32:03 MET DST

U¿ytkownik "WiecholeC" <chojnaw_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Cze¶æ!
>
> Mo¿e kto¶ przerabia³ temat?!?
>
> Jest sobie laptopes TOSHIBA Satellite 1710DS z Win Me. Jak powszechnie
> wiadomo, producent uzna³, ¿e w dobie sieci przez du¿e "S" nikt ju¿ nie
u¿ywa
> ¶lamazarnych portów szeregowych zwanych w niektórych religiach COM-ami,
> a ka¿dy "porz±dny" cz³owiek u¿ywa swojego komputera wy³±cznie jako
notatnika
> ewentualnie kalendarza. A niech tego dowcipnego producenta szlag...... ;-)
>
> No! Ale do rzeczy! W moim przypadku okaza³ siê jednak potrzebny port
> [...]

Mia³em du¿o do czynienia z przetwornikami USB do COM
Polecam konwerter BF-810 lub inny na ko¶ci Prolific

Z tymi przetwornikami nale¿y bardzo uwa¿aæ.
Niektóre nie s± kompatybilne z interfacem USB (openhci / uhcd)
Np. starsza wersja tej samej ko¶ci co wymieni³em ¼le wspó³pracuje z openhci
(np. SiS 7001)
co powoduje po od 30-300 otwarciach portu pad systemu.
itd, itp.

Mam nadziejê ¿e ten przetwornik który masz ma now± ko¶æ.
Sprawd¼ jaki masz kontroler USB i jakich sterowników u¿ywa.

--
Steve