Re: Atrend ATC=5220

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 16:00:14 MET DST

Użytkownik "Marcin Frątczak" <prusak_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości
> Mam płytę atrenda i po zmianie biosu (bios mi umarł)
> płyta działa z P90 a nie działa z K6=2 300 co to może być.

Mam taką samą i bez problemu pracuje po wymianie biosu na kości EPROM
SGS Thomson 27C1001

Tylko mała uwaga: niektóre płyty wytwarzają dość duży potęciał na nóżce 1 i
należy ją po prostu odgjąć (sprzętowe zabezpieczenie przed wirusami - nóżka
Vpp). I bez problemu chodzi z AMD K6 2 - 500

Bios najnowszy z ftp ATrenda

--
Steve