Mam bardzo dziwny problem.

Autor: wir (crak.net_at_poczta.fm)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 14:56:42 MET DST

Witam szanownych grupowiczow mam bardzo dziwny problem mianowicie od wczoraj
komputer zaczął mi się sam restartować, przy czym nigdy to się nie działo a
tu nagle taki klops
Co dziwniejsze nie ruszałem komputera nic nie wyjmowałem z niego nic nie
dodawałem nawet zdanych programów czy gier nie instalowałem w biosie nic nie
zmieniałem dosłownie bez przyczyn się to zaczęło. Jak dla mnie to pewnie
będzie zasilacz albo płyta główna, lecz nie mam żadnego argumentu żeby się
tej tezy trzymać, :/ bo procesor raczej nie przekracza 45stopni a nawet
gdyby to był procek to zapewne komputer by się wieszał a nie restartował
moja płyta jest to Asus Cubx na 440BX wiec od pada tu VIA Service Pack
4-in-1 wszystkie stery do urządzeń są najnowsze jedynie bios płyty jest w
wersji 1005 a najnowszy 1006
lecz komputer chodził już ponad rok czasu na tym biosie wiec wykluczam ta
opcje
komputer + monitor są podpięte do listwy zasilającej jeszcze są tam głośniki
rozważałem nawet ze może być to spowodowane chwilowym zanikiem prądu, lecz
tak nie jest może to nie jest wina sprzętowa tylko programowa? sprawdziłem
komputer Norton Utilities nie znalazł żadnych błędów ma on w zestawie opcje
testowania pamięci ram i płyty głównej zrobiłem to i nic nie wykazał żeby
cos było nie tak, dodam ze restarty są w nie regularnych odstępach czasu nie
ma żadnych pisków trzasków a ni oznak programowych ze cos się dzieje nie tak
z komputerem tylko nagły nie zapowiadany restart
:((((((((((((( POMOCY!!!

System Operacyjny Windows 98 SE pl
Monitor - Philips 105b10 ( 15cal )
Procesor - Intel Pentium III 667Mhz FBS 133Mhz
K.Graficzna - ELSA Erazor X2 GeForce256 32mb DDR
K.Dzwiekowa - Creative Sound Blaster Live Player 1024
P.Glowna - Asus Cubx ATX ( Intel 440BX )
P.Ram - Kingston 128MB ( Sdram Dimm Fbs 133Mhz )
T.Dysk - HDD Seagate Barracuda2 (st320430a) 20.4GB 7200rpm DMA66
Cd-Rom - LG x48 ( CRD-8483B )
Nagrywarka - LG 8x/4x/32x ( CED-8080B )
K.Sieciowa - Surecom EP-325-T Full-duplex LAN Adapter (10BASE-T RJ-45)
Obudowa - MIDI Tower ATX
S.Dyskietek - FDD 1,44mb 3,5c Samsung