Re: Spadek transferu po 2-3 min polaczenia na komutowanym.

Autor: Piotreczek (piotreczek_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 10:56:41 MET DST

Użytkownik "Setoop" <bezmaila_at_beztego.com> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Od kilku dni mam problemik. Po polaczeniu sie przez 2-3 min transfer
> zip'ow wynosi ok. 5 kB czyli tak jak zawsze bylo, potem nastepuje ok 10
sek
> przerwa w sciaganiu i od tego czasu max. predkosc to 3 kB.

Prawdopodobnie pogorszyła Ci się jakość linii. W czasie tej przerwy modem
renegocjuje szybkość połączenia, i potem już chodzi na niższej. Windows
niestety nie powiadamia o tym fakcie, pokazując cały czas prędkość
wynegocjowaną w momencie ustanawiania połączenia.
Myślę, że w logu modemu będzie widać co się dzieje.

Piotr.