Re: Voodoo3 problemy ze sterami, NFS2SE i DirectX

Autor: janekh_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 26 Sep 2001 - 12:50:02 MET DST

> Ktorys (z ostatnich) patch do NT 4.0 wnosi DirectX 7.0. Po instalacji
> poprawnie rozpoznaje takze Voodoo3. Jezeli chcesz grac w NT 4.0 to chyba
> wybrales zly system.
>
> Pozdrawiam
> a.

Grać nie chcę - do tego posadziłem sobie jeszcze W95, ale NT 4.0 chciałbym
wykorzystać do 3DMax'a, Photoshopa, SQL Servera i innych przyzwoitszych rzeczy.
A jak tutaj odpalić Photoshopa, skoro Voodoo3 mi chodzi jako VGA z 16-ma
kolorami. Windy 2000, ani XP bym nie chciał, bo to strasznie pamięciożerne
systemy.
Napisałeś, że jeśli zainstaluję DirectX 7, to mi rozpozna Voodoo3, ale czy sam
DirectX wystarczy, czu nie trzeba ekstra sterów ?
troszkę się obawiam również o tego DirectX'a 7, bo wszystkie instalki, które
widziałem, zawsze były albo na 9x, albo na W2000 lub XP, a jkoś nigdzie nie
było napisane, że dotyczy to Win NT4.

Pozdrawiam,
Janusz
janekh_at_poczta.onet.pl